Οι φίλαθλοι της Ξάνθης μέσο ανάρτησης στα social media, θέλησαν να ανεβάσουν το τελευταίο ρητό του υπουργού προπαγάνδας των Ναζί, Γιόζεφ Γκέμπελς.
Πιο συγκεκριμένα η ανάρτηση ανέφερε το εξής: «θα επιστρέψουμε και η Γη θα τρέμει!».
Αναλυτικά η ανάρτηση:


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ