Η προσπάθεια του Άρη για τον Μοχάμεντ Γιαταρά φαίνεται πως δεν θα έχει θετική κατάληψη, εξέλιξη που δεν επιτρέπει στους “κιτρινόμαυρους” κάτι διαφορετικό από το να αποσύρουν το ενδιαφέρον τους και να στραφούν σε άλλη περίπτωση.
Έτσι, λοιπόν, ο παίκτης που αυτή τη στιγμή έχει το προβάδισμα για να συμπληρώσει το δίδυμο των φορ, είναι ο Δημήτρης Μάνος.
Ο 25χρονος επιθετικός ικανοποιεί τους ανθρώπους του Άρη και μόλις μείνει ελεύθερος από τον Ολυμπιακό, θα συμφωνήσει -εκτός απροόπτου- με τους “κιτρινόμαυρους”.
pressaris

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος