Στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου προπονήθηκαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ενόψει της αναμέτρησης της Τετάρτης με την Α.Ε.Κ. στο Κλεάνθης Βικελίδης (24/06, 19:00), στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας.
Στη σημερινή προπόνηση (περιελάμβανε -κυρίως- πρόγραμμα αποθεραπείας), με εξαίρεση τους Φραν Βέλεθ και Ούγκο Σόουζα, συμμετείχαν όλοι οι ποδοσφαιριστές.
Θλάση β’ βαθμού στο δικέφαλο μηριαίο υπέστη ο Φραν Βέλεθ στην αναμέτρηση με του πρωταθλήματος με την ΑΕΚ. Ο Ισπανός αμυντικός θα μείνει εκτός δράσης για τις επόμενες έξι εβδομάδες.
Επιπλέον ο Ούγκο Σόουζα δεν συμμετείχε στο σημερινό πρόγραμμα των «κιτρινόμαυρων»

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος