Οι παίκτες του Άρη θα ολοκληρώσουν την προετοιμασία τους το απόγευμα του Σαββάτου και στη συνέχεια ο Μίκαελ Ένινγκ, θα ανακοινώσει τα ονόματα των ποδοσφαιριστών που θα πάρει μαζί του στην αποστολή.
Αναλυτικά η ΠΑΕ Άρης αναφέρει:
Με την προπόνηση, που θα γίνει αύριο το απόγευμα στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, ολοκληρώνεται η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Άρη ενόψει της κυριακάτικης αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης» (14/06, 21:30), στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος