Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Δήμαρχο Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη πραγματοποίησε πριν από λίγες ημέρες ο νέος Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς Σάββας Κιόλογλου.
Ο Δήμαρχος συνεχάρη τον κ. Κιόλογλου και του ευχήθηκε να υπηρετήσει με όλες του τις δυνάμεις τον κρίσιμο τομέα της υγείας συμβάλλοντας στη βελτίωση των δεικτών λειτουργίας του Νοσηλευτικού Ιδρύματος και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης των πολιτών. Συμπλήρωσε δε, ότι ο Δήμος Κιλκίς και η Δημοτική Αρχή δείχνουν ιδιαίτερη ευαισθησία για την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου και στέκονται αρωγοί και συμπαραστάτες σε ότι χρειαστεί.
Από την πλευρά του ο νέος Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Κιλκίς για τις ειλικρινείς ευχές του και τόνισε ότι προσβλέπει στη στήριξη και συνεργασία του Δήμου Κιλκίς.


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό