Η ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς, πραγματοποίησε την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025 εθελοντική αιμοδοσία στις εγκαταστάσεις του Κεντρικού Σταθμού Ηρακλείου, σε συνεργασία με το Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Η δράση γνώρισε μεγάλη ανταπόκριση τόσο από το προσωπικό και τους συνεργάτες της ΚΤΕΛ, όσο και από επιβάτες και πολίτες που θέλησαν να προσφέρουν αίμα, χαρίζοντας ζωή σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Η ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς την κινητή μονάδα αιμοληψίας του Βενιζελείου Νοσοκομείου για την άψογη συνεργασία, τον επαγγελματισμό και τη διαχρονική τους προσφορά στην πόλη μας!
Με τέτοιες πρωτοβουλίες, αποδεικνύεται έμπρακτα πως η αλληλεγγύη και η ανθρωπιά είναι αξίες που μας ενώνουν όλους.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα της ΝΔ, δεύτερη η ΕΛ.Α.Σ. – Υποχωρούν ΠΑΣΟΚ και «Ελπίδα»
Με τη συναυλία της Γεωργίας Νταγάκη στην πλ. Ελευθερίας ολοκληρώνεται το 11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου την Κυριακή 28/6
Η κυβερνητική αδιαφορία για το ιστορικό διατηρητέο του πρώην Ειρηνοδικείου Ηρακλείου, στη Βουλή από τον Χάρη Μαμουλάκη