Ένα ακόμα πρωινό πέρασαν οι παίκτες του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο στάδιο συνεχίζοντας έτσι την προετοιμασία τους.
Το σημερινό πρόγραμμα ξεκίνησε ως είθισται με προθέρμανση και συνεχίστηκε με προπόνηση διάσπασης του pressing. Στο φινάλε οι παίκτες του Εργοτέλη δούλεψαν σε δίτερμα.
Τα ατομικά τους προγράμματα για ακόμη μια μέρα συνέχισαν οι Conraad, Bote και Kwateng.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ