Οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη ακολούθησαν πρόγραμμα ενεργοποίησης καθώς αύριο Κυριακή νωρίς το απόγευμα (16:45) θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου φιλικό παιχνίδι προπονητικού χαρακτήρα με τον Ηρόδοτο.
Ως εκ τούτου η σημερινή προπόνηση ξεκίνησε με προθέρμανση, ακολούθησε δίτερμα μικρής διάρκειας και το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με προπόνηση στις στατικές φάσεις.
Όσον αφορά τους τραυματίες ατομικό συνέχισαν Βote, Σαρρής, Kwateng, Μπουρσέλης και Ποζατζίδης.
Το προπονητικό φιλικό θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών ενώ θα τηρηθούν αυστηρά, όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής, βάση πρωτοκόλλου κατά του covid -19.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ