Πολύ δουλειά περίμενε τους παίκτες του Εργοτέλη, σήμερα στις εγκαταστάσεις του Παγκρήτιου Σταδίου, καθώς η η πρωινή προπόνηση που διεξήχθη ήταν αρκετά υψηλής έντασης.
Συγκεκριμένα έχοντας στο φουλ τις μηχανές, οι ποδοσφαιριστές υπό την καθοδήγηση του τεχνικού team μετά την απαραίτητη προθέρμανση προπονήθηκαν στην δύναμη, με το κύριο μέρος να περιλαμβάνει παιχνίδια μικρών σχέσεων σε περιορισμένο χώρο ενώ το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με τρεξίματα χωρίς μπάλα.
Τα ατομικά τους προγράμματα για ακόμη μια μέρα συνέχισαν οι Kwateng, Bote και Conraad, με τον Abi ωστόσο να παίρνει μέρος κανονικά στην προπόνηση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ