Η επόμενη μέρα από το φιλικό με τον Γιούχτα περιελάμβανε για τους παίκτες του Εργοτέλη προπόνηση φυσικής κατάστασης χωρίς μπάλα.
Οι κιτρινόμαυροι χωρίστηκαν σε γκρουπ και εκτέλεσαν πρόγραμμα ανάλογα με το χρόνο συμμετοχής τους στην χθεσινή φιλική αναμέτρηση.
Όσον αφορά τους Kwateng και Μαζουλουξή και οι δυο συνέχισαν την ατομική τους εκγύμναση με τον τελευταίο ωστόσο να δείχνει έτοιμος να επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς.
Ημέρα ξεκούρασης θα είναι η αυριανή. Νέο ραντεβού δόθηκε το πρωί της Δευτέρας στο Παγκρήτιο Στάδιο

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ