Νωρίς το πρωί, οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου για την καθιερωμένη καθημερινή προπόνηση, στην οποία σήμερα οι τόνοι έπεσαν.
Συγκεκριμένα η σημερινή προπόνηση περιείχε πρόγραμμα αποφόρτισης, καθώς το προπονητικό επιτελείο είχε ετοιμάσει ένα περισσότερο διασκεδαστικό πλάνο τεχνικής, ρίχνοντας έτσι τους ρυθμούς λόγω των συνεχόμενων έντονων επιβαρύνσεων.
Ατομικό πρόγραμμα συνέχισε ο Bote, o Kwateng και ο Αλεξάκης με τους Conraad και Μαζουλουξή να συμμετέχουν κανονικά στην προπόνηση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ