Δύο σκέλη περιείχε το σημερινό πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη, που νωρίς το πρωί έδωσαν το παρών στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου.
Αρχικά όλοι οι παίκτες παρακολούθησαν την ανάλυση του φιλικού παιχνιδιού, με τον ΟΦΙ που διεξήχθη το περασμένο Σάββατο σε βίντεο που είχε ετοιμάσει το τεχνικό team, επισημαίνοντας λάθη και επιθυμητά σημεία βελτίωσης.
Έπειτα απ’ αυτό η προπόνηση στο βοηθητικό του Παγκρητίου ξεκίνησε, με την απαραίτητη προθέρμανση, συνεχίστηκε με τελειώματα φάσεων μέσα από συνδυαστικό παιχνίδι και ολοκληρώθηκε με δίτερμα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ