Εργασίες κοπής πρασίνου στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Σερρών, στο οδικό τμήμα από το “Κτήμα Γκούντα” έως τα όρια του νομού μετά τον οικισμό της Ευαγγελίστριας, θα πραγματοποιήσει η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από σήμερα, Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024 και με διάρκεια μίας εβδομάδας, με ώρα έναρξης στις 07.00 π.μ. και ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες. Ήδη έχει γίνει η σχετική συνεννόηση με το Τμήμα Τροχαίας Λητής ώστε να υπάρξουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ασφαλέστερη διεξαγωγή της κυκλοφορίας στη διάρκεια των εργασιών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο