Έντονα παράπονα υπάρχουν στις τάξει του ΝΠΣ Βόλου, με τον διαιτητή της αναμέτρησης με τον Άρη, Βάτσιο.
Η Θεσσαλοί μέσο ανακοίνωσης έκαναν γνωστό ότι ο πρόεδρος της ΠΑΕ Βόλος Αχιλλέας Μπέος, σκέφτεται σοβαρά να υποβάλει αύριο την παραίτησή του από το ΔΣ της ομάδας, ώστε ως Δήμαρχος Βόλου να υποβάλει μήνυση τόσο στον Βάτσιο όσο και στον Ευαγγέλου που ήταν στο VAR.
Η ανακοίνωση:
Ο διαιτητής Βάτσιος με τις αποφάσεις του αλλοίωσε το αποτέλεσμα του σημερινού αγώνα Βόλος -Άρης. Κατά… σύμπτωση και πάλι εις βάρος της ομάδας μας.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Βόλος Αχιλλέας Μπέος σκέφτεται σοβαρά να υποβάλει αύριο την παραίτησή του από το ΔΣ της ομάδας, ώστε ως Δήμαρχος Βόλου να υποβάλει μήνυση τόσο στον Βάτσιο όσο και στον Ευαγγέλου που ήταν στο VAR.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027