Πρόστιμο 2.500 ευρώ επιβλήθηκε στον ΠΑΟΚ από την ΕΠΟ, για πειθαρχικές παραβάσεις στο ντέρμπι με την ΑΕΚ στο γήπεδο της Τούμπας, στον επαναληπτικό αγώνα Kυπέλλου που έγινε στις αρχές του Ιανουαρίου.
Αναλυτικά η απόφαση:
“Κατά την τελευταία της συνεδρίαση η Πειθαρχική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις. Επιβάλλει στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ συνολική χρηματική ποινή 2.500,00 ευρώ για πειθαρχικές παραβάσεις στον αγώνα Κυπέλλου Ελλάδος ΠΑΟΚ-ΑΕΚ στις 09/01/2025″.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος