Λάρισα και Παναθηναικός θα διαυσταρώσουν τα ”ξίφη” τους για της 3η αγωνιστική της Superleague.
Το γεγονός της χρονιάς βέβαια είναι η επιστροφή της ομάδας στο Αλκαζάρ, μετά από δέκα σχεδόν χρόνια. Η ΑΕΛ έχει να παίξει εκεί από τις 21 Νοεμβρίου 2010, όταν και έχασε από τον Πανιώνιο 1-0 (42’ σουτ Σάμαρης). Έχει κάνει μόλις δύο νίκες μέσα στο 2020 σε 18 αγώνες πρωταθλήματος.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ