Με επιστολή της στην ΚΕΔ η ΠΑΕ Άρης ζήτησε να μην οριστεί ξένος διαιτητής αλλά Έλληνας διεθνής στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, καθώς οι κιτρινόμαυροι έχουν παράπονα από την διαιτησία του Νίμπεργκ στο ματς με τον Ολυμπιακό.
Στο πλαίσιο αυτό, η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ έκανε τα παράπονά της στον Γενικό Γραμματέα της UEFA, Θεόδωρο Θεοδωρίδη, για τα όσα έγιναν στο παιχνίδι του «Καραϊσκάκης», τους ξένους διαιτητές αλλά και τον αρχιδιαιτητή Στεφάν Λανουά, ο οποίος σύμφωνα με τον Άρη έχει χάσει την… μπάλα με τους ορισμούς και όχι μόνο. Παράλληλα, η επιστολή επιρρίπτει ευθύνες και στον κύριο Θεοδωρίδη για όσα συμβαίνουν γενικώς στο ελληνικό πρωτάθλημα σύμφωνα με τον Άρη, υπό την ανοχή του.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027