Ο νεοεκλεγμένος βουλευτής Ρεθύμνου Μανόλης Χνάρης επισκέφθηκε σήμερα τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη.
Ο Περιφερειάρχης συνεχάρη τον κ. Χνάρη για την εκλογή του και ευχήθηκε η καλή συνεργασία που υπήρξε στο παρελθόν κατά την θητεία του ως Περιφερειακός Σύμβουλος αλλά και ως Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενή τομέα να συνεχιστεί προς όφελος της κοινωνίας, της ανάπτυξης και της προόδου της Κρήτης.
Συγκινημένος ο κ. Χνάρης ευχαρίστησε θερμά τον Περιφερειάρχη, το Περιφερειακό Συμβούλιο για την παραγωγική συνεργασία, η οποία, όπως ανέφερε, θα συνεχιστεί και από την θέση του εκλεγμένου Βουλευτή Ρεθύμνου.
Ο κ. Χνάρης υπέβαλλε παράλληλα την παραίτηση του από την θέση του Περιφερειακού Συμβούλου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό