Την Περιφέρεια Κρήτης επισκέφθηκε σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ευγένιος όπου συνεχάρη τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη για την επανεκλογή του και του ευχήθηκε καλή δύναμη στο έργο του.
Ο κ. Αρναουτάκης από την πλευρά του ευχαριστώντας τον Αρχιεπίσκοπο αναφέρθηκε στην συνέχιση και ενίσχυση της καλής συνεργασίας της Περιφέρειας με την Αρχιεπισκοπή και την Εκκλησία της Κρήτης ευρύτερα.
Ο Αρχιεπίσκοπος συνεχάρη και ευχήθηκε στους παριστάμενους εκλεγέντες Περιφερειακούς συμβούλους.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ένα ακόμη εργατικό δυστύχημα – Η απορρύθμιση, η αποδυνάμωση των ελεγκτικών μηχανισμών και η εντατικοποίηση σκοτώνουν
Η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου διαψεύδει συμφωνία για δομή μεταναστών στις Μαλάδες – «Δεν υπογράψαμε, ούτε θα υπογράψουμε» (vid)
Παραπληροφόρηση από τον ΠΟΥ για να στηρίξει ότι δεν υπάρχει κατανάλωση κρασιού χωρίς κίνδυνο για την υγεία