Tο πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ Ξάνθης, πέρνει και επίσημα στα χέρια του ο Βασίλης Παπαδημητρίου ή αλλιώς Μπιλ Πάππας.
Ο Ελληνοαυστραλός επιχειρηματίας ήρθε σε συμφωνία με τη ΠΑΕ, για την μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών.
Η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ «ΞΑΝΘΗ» Α.Ο., ανακοινώνει ότι η Insports IKE που κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ, ήρθε σε συμφωνία με τον Ελληνοαυστραλό επιχειρηματία κ. Βασίλη Παπαδημητρίου για την μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών αυτών.
Στις 25.8.2020, ο υποψήφιος αγοραστής κατέθεσε ως όφειλε, τον σχετικό φάκελο προς έγκριση από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος