Την Παρασκευή 29/9/2023 πραγματοποιήθηκε στην Εθνική Πινακοθήκη – Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου από την Υπουργό Πολιτισμού, η επίσημη απονομή του σήματος «Αναγνωρισμένο Μουσείο» στο Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη.
Η απόφαση είχε ανακοινωθεί από το καλοκαίρι του 2022 και ήταν η επιτυχής κατάληξη μιας μακράς, δύσκολης αλλά και εποικοδομητικής πορείας που ξεκίνησε το 2018.
Το Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη έγινε έτσι το 1ο μουσείο της Κρήτης και μόλις το 10ο στην Ελλάδα που έλαβε τον ιδιαίτερα τιμητικό αυτόν τίτλο. Η Αναγνώριση τεκμηριώνει τη σημαντική, σε πολλούς τομείς και συστηματική δουλειά που γίνεται στο Μουσείο μας.


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο