Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό της Ινδίας, Ναρέντρα Μόντι, είχε σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας, οι δύο ηγέτες συζήτησαν για τις προοπτικές εμβάθυνσης των διμερών σχέσεων στη βάση της στρατηγικής εταιρικής σχέσης, που υιοθέτησαν με κοινή δήλωσή τους κατά την επίσημη επίσκεψη του κ. Μόντι στην Αθήνα τον Αύγουστο του 2023, καθώς και για την περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας, ιδιαίτερα στον τομέα των επενδύσεων.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενημέρωσε τον πρωθυπουργό της Ινδίας για την πρόθεση της Ελλάδας να ανοίξει σε σύντομο χρονικό διάστημα δύο ακόμη προξενεία στην Ινδία: στη Βομβάη και στην Μπανγκαλόρ. Συζητήθηκε ακόμη η συνεργασία των δύο χωρών στο πλαίσιο της θητείας της Ελλάδας ως μη μόνιμου μέλους του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, κατά το διάστημα 2025-2026.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό