Την πρώτη του προπόνηση με τα χρώματα της ομάδας του ΟΦΗ έκανε το απόγευμα της Τετάρτης (12/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, Vahid Selimovic.
O Felipe Souza προπονήθηκε κανονικά ενώ οι Κοσμάς Τσιλιανίδης και Δημήτρης Σωτηρίου έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Η προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις τεχνικής και μεταβιβάσεων και παιχνίδι κατοχής.
Αύριο, Πέμπτη (13/8), ένα γκρουπ ποδοσφαιριστών θα περάσει εργομετρικά τεστ, ενώ οι υπόλοιποι θα προπονηθούν στις 18:30 το απόγευμα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027