Ξεκούραστοι και έτοιμοι για ακόμη μια εβδομάδα προετοιμασίας επανήλθαν οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη σε ρυθμούς προπονήσεων μετά το Κυριακάτικο ρεπό.
Η σημερινή προπόνηση διεξήχθη πρωί και περιελάμβανε μυϊκή ενδυνάμωση και passing games ενώ το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με παιχνίδια μετάβασης μικρής διάρκειας.
Ατομικά προγράμματα συνέχισαν οι Kwateng, Bote, Conraad καθώς και ο Μπουρσέλης για προληπτικούς λόγους.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ