Ελεύθερη χωρίς όρους αφέθηκε μετά την απολογία της η 30χρονη κατηγορούμενη, η οποία συνελήφθη για την παράσυρση ενός 12χρονου ο οποίος επέβαινε σε πατίνι επί της λεωφόρου Μεσογείων, το μεσημέρι της Δευτέρας. Με βάση τις νέες διατάξεις, οφείλει να παραδώσει το δίπλωμα της μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης.
Σε βάρος της έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης με παραβίαση ερυθρού σηματοδότη. Η κατηγορούμενη το αρνείται και σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ισχυρίζεται ότι ο 12χρονος που επέβαινε στο ηλεκτρονικό πατίνι έπεσε στο αυτοκίνητό της. Αντίθετα, αυτόπτες μάρτυρες φέρονται να υποστηρίζουν πως η οδηγός του αυτοκινήτου πέρασε με κόκκινο. Το παιδί εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε μονάδα εντατικής θεραπείας και φέρει σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, με την κατάσταση της υγείας του να είναι κρίσιμη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο