Οι κίτρινοι με προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο «Κλεάνθης Βικελίδης» ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους για το ματς με την Ένωση.
Ο Ούγκο Σόουζα δεν θα αγωνισθεί στον επαναληπτικό, καθώς δεν πρόλαβε με τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρεί.
Αναλυτικά η αποστολή του Άρη:
Cuesta, Ehmann, Τσιλιγγίρης, Rose, Ideye, Bruno Gama, Lucas Sasha, Matilla, Korhut, Larsson, Mancini, Diguiny, Abou Ba, Martinez, Tonso, Sundgren, Duarte, Δεληζήσης, Φετφατζίδης, Μπακούτσης, Μπαγκαλιάνης
Στην προπόνηση βρέθηκαν αρκετοί οπαδοί του Άρη οι οποίοι εμψύχωσαν τους ποδοσφαιριστές και τους ζήτησαν την πρόκριση στον τελικό.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ