Ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης Α.Ε. ενημερώνει ότι εκδόθηκαν με μικρή χρονική καθυστέρηση, λόγω αναβάθμισης του σχετικού προγράμματος, οι λογαριασμοί που αφορούν την κατανάλωση νερού, για το Β’ εξάμηνο του 2023.
Σε ότι αφορά την πληρωμή τους, γίνεται γνωστό ότι θα ισχύσει η «έκπτωση συνέπειας» για τους πελάτες που έγκαιρα θα προχωρήσουν σε πλήρη εξόφληση.
Αντίθετα, οι συνδρομητές εκείνοι που δεν φροντίσουν εμπρόθεσμα για την τακτοποίηση της οφειλής τους, γνωστοποιείται ότι στο τελικό ποσό, θα υπολογιστούν οι νόμιμες προσαυξήσεις που προβλέπονται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Μετά την παρέλευση των σχετικών προθεσμιών, όσοι συνδρομητές δεν έχουν προχωρήσει σε πληρωμή ή ρύθμιση της οφειλής τους, τότε ο Ο.Α.Κ. θα είναι αναγκασμένος να προχωρήσει στις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ