Τρεις μαθήτριες στο νοσοκομείο είναι το αποτέλεσμα τροχαίου με λεωφορείο που σημειώθηκε στην Αίγινα νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης (4.5.2023), όταν «λύθηκε» το χειρόφρενο.
Σύμφωνα με πληροφορίες δύο λεωφορεία ήταν παρκαρισμένα στο πάρκινγκ έξω από το μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου στην Αίγινα, όταν «λύθηκε» το χειρόφρενο του ενός, με αποτέλεσμα οι 3 μαθήτριες να σφηνώσουν ανάμεσα στα δύο μεγάλα οχήματα.
Στον Άγιο Νεκτάριο είχαν πάει εκδρομή οι μαθητές του 5ου γυμνασίου Χαλανδρίου.
Τα τρία παιδιά μεταφέρθηκαν στο κέντρο Υγείας, εκ των οποίων τα δύο διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία», καθώς η μια κοπέλα τραυματίστηκε στον θώρακα και έχει δύσπνοια.
Οι δύο οδηγοί των λεωφορείων δίνουν καταθέσεις για το περιστατικό στο αστυνομικό τμήμα της Αίγινας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό