Παρατείνεται για έναν χρόνο το ειδικό πρόγραμμα απασχόλησης 4.000 μακροχρόνια ανέργων στον δημόσιο τομέα της Υγείας, με την απασχόληση των ωφελουμένων να συνεχίζεται υπό τους ίδιους όρους και στις ίδιες θέσεις.
Όπως αναφέρει η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) σε ανακοίνωσή της, η παράταση προβλέπεται σε κοινή απόφαση του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστή Χατζηδάκη, του υπουργού Εσωτερικών, Μάκη Βορίδη, του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ‘Αδωνι Γεωργιάδη και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Θεόδωρου Σκυλακάκη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο