Μια υπέροχη εθελοντική δράση, πραγματοποιήθηκε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Ν. Ερυθραίας, στις 20 & 27 Μαρτίου από την κα Λαμπίδη και τους μαθητές των εκπαιδευτηρίων "Αθηναϊκή Αγωγή".
Μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου με χαρά και ενθουσιασμό, μεριδοποίησαν και συσκεύασαν γεύματα για τους ωφελούμενους του Κοινωνικού Συσσιτίου του Δήμου Κηφισιάς, παρουσία της Αντιδημάρχου Κοινωνικών Υπηρεσιών Μαρίας Κεφαλά – Σαλματάνη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: Ο Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν αίτημα των αυτοδιοικητικών και συνιστά μεγάλη θεσμική τομή
Ελένη Βατσινά: Η γνώση δεν μπορεί να είναι προνόμιο – Ο ρόλος και οι προκλήσεις των Κέντρων Ξένων Γλωσσών
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα οι αιτήσεις για 24 προσλήψεις σε βρεφονηπιακούς σταθμούς