Η Ομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης των Εθελοντών της παράταξης «Δικαίωμα στην Πόλη» πραγματοποίησε την Δευτέρα 15 Απριλίου δράση κατά του σχολικού εκφοβισμού στο 13ο και 42ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου.
Για τη δράση αυτή εκτός από τους Εθελοντές συνεργάστηκαν η Διευθύντρια Αγγελική Μαράκη και η Ομάδα ΕΔΥ του σχολείου.
Μέσα από την αφηγηματική μέθοδο αλλά και με βιωματικό τρόπο οι μαθητές μοιράστηκαν συναισθήματα αγάπης, σεβασμού και αλληλεγγύης. Συναισθήματα που είναι θεμελιώδη για την βελτίωση της ποιότητας των κοινωνικών σχέσεων των ανθρώπων μεταξύ τους και συμβάλλουν στην αποτροπή συμπεριφορών που ενισχύουν το φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού.
Οι Εθελοντές της παράταξης ευχαριστούν θερμά όσους συνέβαλλαν στην επιτυχία της δράσης αυτής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ