Ο Δήμος Οροπεδίου Λασιθίου στο πλαίσιο της πολύ καλής συνεργασίας με άλλες κρατικές υπηρεσίες που στόχο έχουν την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των δημοτών μας, συνδράμει όπου χρειαστεί και του ζητηθεί.
Γι αυτό ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του Διοικητή του Πυροσβεστικού κλιμακίου που εδρεύει στο Τζερμιάδων, κ. Αθανάσιου Μπούρα προκειμένου να γίνουν διάφορες ηλεκτρολογικές εργασίες απαραίτητες για τη λειτουργία του σταθμού.
Συγκεκριμένα ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Ηλεκτροφωτισμού κ. Γιώργος Φανουργιάκης σε συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Χάρη Κοντογιάννη και τον εξωτερικό συνεργάτη-ηλεκτρολόγο του Δήμου προέβησαν σε ηλεκτρολογικές εργασίες στην υπηρεσία.
Όπως δήλωσε ο κ. Κοντογιάννης ο Δήμος θα είναι πάντα δίπλα στις υπηρεσίες που εδρεύουν εντός των ορίων του Δήμου (ΕΛΑΣ, Πυροσβεστική, Κέντρο Υγείας, ΕΚΑΒ, κτλ) και το έχει αποδείξει με πράξεις!

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό