Συνεχίζει να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γεννηματάς» ο Δημήτρης Κόκοτας, ύστερα από την καρδιακή ανακοπή που υπέστη. Σήμερα (8/5) η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, μίλησε στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα για την κατάσταση της υγείας του τραγουδιστή.
Συγκεκριμένα η Ματίνα Παγώνη ανέφερε: «Ο Δημήτρης Κόκοτας έχει ξυπνήσει, έχει ανοιχτά τα μάτια κανονικά, έχει δική του αναπνοή και αντιδρά στα επώδυνα ερεθίσματα.
Θέλει χρόνο, όπως θέλουν χρόνο όλα αυτά τα περιστατικά στις μονάδες και σιγά-σιγά περιμένουν και οι γιατροί να εξελιχθεί καλά η κατάσταση.
Υπάρχει αισιοδοξία, το έχουμε πει αυτό. Από την στιγμή που ξύπνησε, από την στιγμή που αναπνέει μόνος του, σιγά-σιγά θα γίνονται συγχρόνως και εργαστηριακές εξετάσεις και θα δούμε την εξέλιξη της κατάστασης. Ευχόμαστε όλοι ο άνθρωπος να πάει σπίτι του σύντομα και στην οικογένειά του. Θα παραμείνει στην εντατική».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ