Μια αισιόδοξη πληροφορία έρχεται από το νοσοκομείο Γεννηματάς και την κατάσταση του Δημήτρη Κόκοτα.
Σύμφωνα με όσα είπε η σύζυγος του τραγουδιστή, Κατερίνα, ολοκληρώθηκε το ιατρικό συμβούλιο και η θετική εξέλιξη είναι ότι υπάρχει μικρή και σταθερή βελτίωση και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχει γερό οργανισμό, δηλαδή δεν κάπνιζε και δεν έπινε.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε δεν θα γίνει προσπάθεια να τον ξυπνήσουν καθώς θα προχωρούν με σταθερές κινήσεις και θα είναι προσεκτικοί. Θα περιμένουν τις εξετάσεις για να προχωρούν στις επόμενες κινήσεις.
Πηγή: tromaktiko.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο