Στην εκπομπή «Πρώτη Καλημέρα» της TV100 με τη Φένια Κλιάτση, ο δήμαρχος Νάουσας, Νίκος Κουτσογιάννης, εξέφρασε την έντονη αντίδρασή του στην απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, Ιωάννη Σάββα, να τον θέσει εκ νέου σε αργία, μετά τη δεύτερη καταδίκη του για την υπόθεση μίσθωσης του αναψυκτήριου «Κιόσκι» κατά την προηγούμενη θητεία του (2014-2019).
Όπως παραδέχθηκε, πήγε στο γραφείο ζητώντας εξηγήσεις από τους υπαλλήλους, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με τη νομική βάση της απόφασης. Ο δήμαρχος της Νάουσας δήλωσε πως σκοπεύει να προχωρήσει σε μηνύσεις για παράβαση καθήκοντος κατά όλων των υπευθύνων που συμμετείχαν στη λήψη αυτής της απόφασης. Ο ίδιος θεωρεί πως τόσο ο ίδιος όσο και ο δήμος της Νάουσας υποβάλλονται άδικα σε περιπέτειες και επανέλαβε τη δέσμευσή του να υπερασπιστεί τη δικαιοσύνη και τα συμφέροντα της πόλης.


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό