«Ξεκολλάει», όπως φαίνεται, η διαδικασία της επιλογής διοικητών δημόσιων νοσοκομείων, τουλάχιστον για κάποιες από τις Υγειονομικές Περιφέρειες. Το ΑΣΕΠ ανακοίνωσε τους πίνακες με τους 15 επικρατέστερους υποψηφίους για δύο ΥΠΕ, την 3η και την 7η. Αυτό σημαίνει πως προχωράνε στο επόμενο στάδιο, τη διαμόρφωση των 7άδων και στη συνέχεια στην προφορική συνέντευξη. Στο μεταξύ εξετάζονται τα δικαιολογητικά των υποψηφίων και για τις άλλες Υγειονομικές Περιφέρειες, μέσα από μια διαδικασία που έχει αποδειχθεί πολύ περισσότερο χρονοβόρα από όσο πίστευαν και περίμεναν οι υποψήφιοι.
Την περασμένη Παρασκευή το ΑΣΕΠ ανακοίνωσε τους πίνακες με τις 15άδες των υποψηφίων όπως προέκυψαν μετά τον έλεγχο συνδρομής των απαιτούμενων προσόντων των υποψηφίων στην κατάταξη βάσει της γραπτής εξέτασης για την κάλυψη θέσεων διοικητών και αναπληρωτών διοικητών των νοσοκομείων της 3ης και 7ης ΥΠΕ, δηλαδή Μακεδονίας και Κρήτης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ