Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έγινε δεκτός από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την ενημέρωσε πως το απόγευμα θα απευθυνθεί στους πολίτες προκειμένου να τους ενημερώσει για τον κορωνοϊό.
«Ευκαιρία να σας ενημερώσω για τις εξελίξεις στο μέτωπο κατά του κορωνοϊού είμαστε αντιμέτωποι με ένα δεύτερο κύμα, έχει έρθει και στη χώρα μας.
Θα μιλήσω στους πολίτες και θα εξηγήσω που βρισκόμαστε και ποια μέτρα θα πρέπει να λάβουμε», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Πηγή: daypress.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο