Συγκέντρωση στο πάρκο Θεοτοκοπούλου (απέναντι από το Εμπορικό Επιμελητήριο) την Τετάρτη 14 Ιουνίου και ώρα 16:30 σχετικά με τον δημόσιο απολογισμό της διοίκησης του νοσοκομείου, οργανώνουν τα μέλη του Σωματείου Εργαζομένων ΠαΓΝΗ.
Όπως αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωση:
Κυβέρνηση και διοίκηση "γιορτάζουν" και τιμούν τους εφοπλιστές που έβαλαν καλά τα πόδια τους στο ΠΑΓΝΗ, κάνοντας δημόσιο απολογισμό για τα βήματα που πραγματοποίησαν για την ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της υγείας.
Το Σωματείο Εργαζομένων ΠαΓΝΗ πραγματοποιεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 14 Ιούνη στις 16:30, στο πάρκο Θεοτοκοπούλου (απέναντι από το Εμπορικό Επιμελητήριο) για να κάνουμε το δικό μας αγωνιστικό "απολογισμό".
Για τον αγώνα, τις δράσεις, τις παρεμβάσεις του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ μας.
Για να έχουμε ένα αποκλειστικά δημόσιο δωρεάν σύστημα υγείας για όλους, χωρίς καμία επιχειρηματική δράση.
Αυτοί μιλάνε για κέρδη, κόστη και ζημιές
εμείς μιλάμε για ανθρώπινες ζωές

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό