Ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ, Απόστολος Διαμαντής, μίλησε στην κάμερα του ΟΦΗ TV για τα όσα συνέβησαν στο ματς με τον Ατρόμητο, για την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ και για την κλήση του στην Εθνική Ελπίδων.
Ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ, Απόστολος Διαμαντής, μίλησε στην κάμερα του ΟΦΗ TV για τα όσα συνέβησαν στο ματς με τον Ατρόμητο, για την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ και για την κλήση του στην Εθνική Ελπίδων.
Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ