Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και εστιατορίων βρίσκουν μετά κόπων και βασάνων ανθρώπους που θέλουν να εργαστούν στον κλάδο του τουρισμού.
Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο Γιώργος Τσολακάκης, ιδιόκτητης Εταιρίας Διαχείρισης Ξενοδοχείων στη Σαντορίνη, είπε πως με όλο αυτό που έχει γίνει με τον κορωνοϊό ο κόσμος που δούλευε παραδοσιακά όλα του τα χρόνια στον τουρισμό έχει στραφεί σε άλλους κλάδους, διότι ο τουρισμός δεν πήγε πολύ καλά.
Πολύς κόσμος έφυγε από τον κλάδο του τουρισμού και δύσκολα ξαναγυρίζει, καθώς τα πράγματα δεν είναι πολύ καλά ακόμη.
Για τους μισθούς ανέφερε ο κ. Τσολακάκης: Δουλεύεις τρεις μήνες για να περάσεις τουλάχιστον πέντε.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Νέο επιχειρησιακό κέντρο κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο: Ένα «ψηφιακό οχυρό» για την ασφάλεια της χώρας (vid)
Το Περιφερειακό Παρατηρητήριο Κοινωνικής Ένταξης Κρήτης στη Διημερίδα του Παρατηρητηρίου Πελοποννήσου
Ολόκληρος ο Δήμος Ηρακλείου μια ανοιχτή σκηνή: Συνεχίζονται οι εκδηλώσεις του 11ου Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν»