Σοβαρό πρόβλημα καταγράφεται τις τελευταίες ημέρες με τους γύπες στην Κρήτη.
Δεκάδες αφυδατωμένα γυπάκια, νεαρά φετινά, πέφτουν εξαντλημένα και πολλά πεθαίνουν.
Το γεγονός έκανε γνωστό ο Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής ΑΝΙΜΑ με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ενδεικτικό του προβλήματος είναι το ότι, μέσα σε μια εβδομάδα έφτασαν στην ΑΝΙΜΑ δεκαπέντε από αυτά και λαμβάνουν εντατικά θεραπεία με ηλεκτρολύτες.
Το θέμα είναι σοβαρό και όπως καταλήγουν τα μέλη του Συλλόγου: "Πρέπει η πολιτεία και οι εμπλεκόμενοι φορείς να τοποθετήσουν άμεσα δεξαμενές και ποτίστρες πάνω στα βουνά. Δεν είναι παραδεκτό να χάνουμε τα καλοκαίρια τόσο μεγάλο αριθμό από τα πολύτιμα αυτά ζώα, από δίψα".
Δείτε την ανάρτηση :

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό