Το νέο Δημοτικό Ιατρείο που δημιούργησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στην οδό Καπετάν Βαγγέλη 4, στην Ε’ Δημοτική Κοινότητα, εγκαινιάζεται την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου, στις 12 το μεσημέρι.
Το νέο ιατρείο, το οποίο στεγάζεται στον πρώτο όροφο του κτήριο του 12ου Παραρτήματος των ΚΑΠΗ Θεσσαλονίκης, διαθέτει γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων και θα παρέχει δωρεάν υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας (κλινική εξέταση, συνταγογράφηση, υπέρηχοτομογραφία, κλπ) σε ευάλωτες ομάδες και σε μέλη των ΚΑΠΗ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο