Με τρεις απουσίες θα παραταχθεί ο ΝΠΣ Βόλος στην αυριανή (13/6, 19.15) αναμέτρηση με την Ξάνθη για τη 2η αγωνιστική των play out της Super League. Εκτός πλάνων του Στέφανου Ξηροφώτου βρίσκονται για διάφορους λόγους οι Γέντρισεκ, Δημόπουλος και Μουνίθ. Από την άλλη, εξέτισε την τιμωρία του και επιστρέφει ο Γκουαροτσένα.
Η αποστολή αποτελείται από τους εξής ποδοσφαιριστές: Καραγκιόζης, Τσοκάνης, Ντεντάκης, Μήτογλου, Οικονόμου, Διαμαντής, Κυζιρίδης, Μπαλογιάννης, Μάντζης, Τσαούσης, Γκουαροτσένα, Τόρες, Φερράρι, Ζοάο, Μαξ, Κορέλας, Λύρατζης, Μελίσσας, Κάσες.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος