Επιστροφή σήμερα το πρωί στις προπονήσεις για τους ποδοσφαιριστές του Άρη, μετά το διήμερο ρεπό, ενόψει της αναμέτρησης της ερχόμενης Κυριακής με τον Ολυμπιακό στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης».
Το σημερινό πρόγραμμα των «κιτρινόμαυρων», που περιελάμβανε προπόνηση αντοχής με αγωνιστικά παιχνίδια, ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα.
Παράλληλα, στο παιχνίδι της δεύτερης αγωνιστικής των Play Offs o Μίχαελ Ένινγκ θα έχει ξανά στη διάθεσή του τον Χαβιέ Ματίγια, που εξέτισε την ποινή του.
Αύριο, Τετάρτη, θα ακολουθηθεί το ίδιο πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του Άρη, ήτοι πρωινή προπόνηση στο «Δασυγένειο».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος