Ανάρτηση στα social media με την οποία ευχαριστεί τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την στήριξή του, έκανε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς.
Όπως αναφέρει: «Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να φανώ αντάξιος αυτής της τόσο μεγάλης ευθύνης».
Δείτε την ανάρτησή του:
Αναλυτικά όσα αναφέρει ο κύριος Χαρδαλιάς:
«Ευχαριστώ από καρδιάς τον πρωθυπουργό για την στήριξή του σε αυτόν τον αγώνα. Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να φανώ αντάξιος αυτής της τόσο μεγάλης ευθύνης. Για τον τόπο μας, για την Αττική μας».
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Με Jazz μελωδίες και με «Με Jazz διάθεση»- Στο Cafe – Restaurant «Πλάτανος» με τη διοργάνωση της ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε.
Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: Ο Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν αίτημα των αυτοδιοικητικών και συνιστά μεγάλη θεσμική τομή
Ελένη Βατσινά: Η γνώση δεν μπορεί να είναι προνόμιο – Ο ρόλος και οι προκλήσεις των Κέντρων Ξένων Γλωσσών