Συνεχίζεται η ταλαιπωρία για τους κατοίκους της Νέας Τρίγλιας στη Χαλκιδική, καθώς το νερό παραμένει ακατάλληλο για πόση, καθώς η υπηρεσία ύδρευσης εντόπισε πρόσφατα υπερβάσεις στα επίπεδα αρσενικού στο επεξεργασμένο νερό που διατίθεται στο δίκτυο ύδρευσης. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο Δήμος Νέας Προποντίδας παρήγγειλε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος ειδική μονάδα απομάκρυνσης του αρσενικού, ώστε μέσα στους επόμενους μήνες το νερό να καθαρίσει από τα υψηλά ποσοστά του χημικού στοιχείου.
Οι κάτοικοι στη Νέα Τρίγλια δηλώνουν αγανακτισμένοι. Όπως λένε, για τους επόμενους μήνες θα είναι αναγκασμένοι να αγοράζουν εμφιαλωμένο νερό, επιβαρύνοντας με έξτρα κόστος την τσέπη τους. Τα βυτιοφόρα του δήμου συνεχίζουν να μεταφέρουν νερό από άλλη περιοχή για την αντιμετώπιση των υδρευτικών αναγκών, ωστόσο παραμένει σε ισχύ η απαγόρευση για πόση και μαγείρεμα.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ της ΕΡΤ:

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ