Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το Γυμνάσιο Κασσάνδρας, όπως ανέφερε στο thestival.gr η Δήμαρχος Κασσάνδρας, Αναστασία Χαλκιά, μετά τις ρωγμές που παρατηρήθηκαν μετά τον σεισμό των 5,2 Ρίχτερ, που σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής 13 χιλιόμετρα νότια νοτιοδυτικά των Νέων Μουδανιών.
Το πρωί της Δευτέρας βρέθηκε στο σχολείο κλιμάκιο μηχανικών που διενήργησαν ελέγχους με την για την καταλληλόλητα του κτηρίου. Οι μαθητές παρέμεναν στον προαύλιο χώρο της σχολικής μονάδας έως ότου ολοκληρωθούν οι έλεγχοι των μηχανικών. Σύμφωνα με την Δήμαρχο Κασσάνδρας, ο έλεγχος ολοκληρώθηκε και δεν διαπιστώθηκε κάτι. Η λειτουργία του σχολείου αναμένεται να συνεχιστεί κανονικά.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο
Β. Κικίλιας από Ρώμη: «Συμμαχία Ελλάδας- Ιταλίας για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και των λιμένων»
Προληπτικός Οδοντιατρικός έλεγχος στον Δήμο Πεντέλης στο πλαίσιο του προγράμματος καλοκαιρινής δημιουργικής απασχόλησης