Το κύπελλο Ελλάδας βάφτηκε πράσινο για πρώτη φορά μετά το 2021 και για 21η συνολικά, με τον αρχηγό Κώστα Σλούκα και τους συμπαίκτες του να πανηγυρίζουν για την κατάκτηση του τροπαίου μαζί με τους οπαδούς τους που έδωσαν το παρών στο γήπεδο.
Ήταν ένας πολύ όμορφος τελικός ανάμεσα στις δύο καλύτερες ομάδες της Ευρώπης.
Δύο ομάδες που θα αναμετρηθούν για την κατάκτηση και του πρωταθλήματος και δεν είναι καθόλου απίθανο, αντιθέτως μοιάζει πιο πιθανό από ποτέ, να συναντηθούν και στον τελικό της Euroleague.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος