Υπογράφηκε, ανάμεσα στον Δήμο Αρχανών – Αστερουσίων , ο οποίος εκπροσωπήθηκε από τον Δήμαρχο Εμμανουήλ Κοκοσάλη και της αναδόχου εταιρείας «ΑΝΔΡΟΓΕΩΣ ΙΚΕ». , η σύμβαση για την κατασκευή του έργου «Αξιοποίηση Αρδευτικού Νερού του Υδροταμιευτήρα Δαμανίων της Δ.Ε. Ν.Καζαντζάκης – Β Φάση ».
Το έργο είναι προϋπολογισμού 1.902.000 ευρώ και αναμένετε να αρδεύσει μεγάλη αγροτική έκταση δίνοντας ώθηση στην αγροτική παραγωγή της περιοχής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο