Σήμερα ανακοινώθηκε η σύνθεση της νέας κυβέρνησης μετά τον ανασχηματισμό, με τον υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, να παραμένει στη θέση του. Σε δήλωσή του στο Facebook, ο κ. Αυγενάκης τόνισε ότι η στήριξη του Κυριάκου Μητσοτάκη «με τιμά και με γεμίζει δύναμη», ενώ ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη του.
Η ανάρτηση του κ. Αυγενάκη έχει ως εξής: «Η ανάθεση από τον Πρωθυπουργό μας, Κυριάκο Μητσοτάκη, της ευθύνης υλοποίησης της Κυβερνητικής πολιτικής στον Αθλητισμό και η διαρκής στήριξή του, με τιμά και με γεμίζει δύναμη.
Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη του, προκειμένου να συνεχίσουμε αταλάντευτα και στον αθλητισμό μας το Εθνικό Σχέδιο Μεταρρύθμισης.
Μαζί με την αθλητική οικογένεια, για την αθλητική οικογένεια και την κοινωνία, πάμε την Ελλάδα Μπροστά».
typoskritis.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26